Reklamace

Reklamaci u našeho internetového obchodu Redkos.cz uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. U zboží platí standardní, zákonem stanovená záruka, tj 24 měsíců od převzetí.

Jak zboží reklamovat

Abychom vám proces reklamace zboží, co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás vzorový formulář, který lze stáhnout přímo zde:  

Formular_Pro_Uplatneni_Reklamace_Redkos


Před odeslání balíčku nás kontaktuje telefonicky +420 792 314 209 nebo lépe e-mailem info@redkos.cz pro upřesnění adresy. Vyplněný reklamační formulář pak přiložte k odeslanému zboží.


Reklamaci se snažíme vyřešit v co nejkratším termínu. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena maximálně do 30 dnů. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. O vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky nebo e-mailem.

Peněžní prostředky vám budou zaslány zpět metodou, kterou si sami vyberete. 

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace.

Při vyřízení reklamace postupujeme dle platných zákonů a zároveň vám vyjdeme vstříc při uplatnění práv, na které máte ze zákona nárok.